ماڈریشن


کسی بھی فورم کے لئے ماڈریشن انتہائی اہمیت کی حامل ہے۔ اس کے بغیر فورم پر سپیم پیغامات کی بھرمار ہونے کے ساتھ ساتھ فورم کے قوانین کی خلاف ورزی کرنے والے تھریڈز بھی ہوتے ہیں۔ ہر فورم کی اپنی ترجیحات ہوتی ہیں۔ کچھ کے خیال میں فورم یا ویب سائٹ پر ماڈریشن صرف اسپیم مراسلات کو ختم کرنے کی حد تک ہے، لیکن حقیقت میں ایسا نہیں۔ فورم کے قوانین کی پاسداری کرنا اور ممبران کو اس کی طرف توجہ دلانا بھی انتہائی اہمیت کا حامل ہے۔

ماڈریٹر یا انتظامی رکن کو عام ممبران سے زیادہ باخبر ہونا چاہیئے۔ عام طور پر فورم کے اراکین ماڈریٹرز کو اپنے فورم کا ایکسپرٹ سمجھتے ہیں۔ اب یہ ماڈریٹر کا کام ہے کہ اس تاثر کو برقرار رکھے۔ ماڈریٹر کو اپنے فورم سے متعلقہ موضوعات کے بارے میں معلومات ہونی چاہیئے۔ کیونکہ جب تک ماڈریٹر کو اپنے فورم کے موضوعات پر عبور نہ ہو، وہ درست فیصلہ نہیں کرسکتا۔

کسی بھی فورم کے لئے اس کے ممبران اس کا اثاثہ ہوتے ہیں۔ اس لئے کسی کے مراسلات کو ماڈریٹ کرنے سے پہلے ماڈریٹر کو اپنے فیصلے کا جائزہ لینا چاہیئے کہ جو پوسٹ ڈیلیٹ یا ایڈیٹ کی جارہی ہے، اس کی اشد ضرورت ہے بھی کہ نہیں؟
فورمز پر ماڈریشن اگر احتیاط سے نہ کی جائے تو اس کے نتائج اس سے بھی بدتر ہوسکتے ہیں، جو ماڈریشن نہ کرنے کے ہوتے ہیں۔ حد سے زیادہ اور جارحانہ ماڈریشن سے فورمز کے اراکین بددل ہوجاتے ہیں۔

ماڈریٹر کو کسی بھی رکن کے مراسلات کو ایڈیٹ یا ڈیلیٹ کرنے سے پہلے اس رکن سے بات کرنی چاہیئے۔ اور اس رکن کو قائل کیا جائے کہ اس نے جو مراسلہ پوسٹ کیا ہے، وہ فورم کے قوانین کی خلاف ورزی ہے۔ یہ اس سے ہزار درجے بہتر ہے کہ کسی رکن کا مراسلہ ایڈیٹ کیا جائے اور وہ اس سے بددل ہو۔ یقین کریں اگر آپ کسی رکن کے مراسلات ختم کرنے کی بجائے اس کو قائل کریں گے تو وہ خود کو فورم کا ایک اہم فرد تصور کرے گا۔ اور فورم پر سرگرمیوں میں اضافہ ہوگا۔

صرف اس صورت میں کسی رکن کے مراسلات کو ایڈیٹ کیا جائے، جب وہ بار بار سمجھانے پر بھی نہ مانے یا ماڈریٹر کو لگے کہ وہ فورم کے قوانین کی مسلسسل خلاف ورزی کررہا ہے۔ یا وہ فورم پر دووسرے اراکین کی دل آزاری کا جان بوجھ کر باعث بن رہا ہے۔ ایسی صورت میں انتظامیہ چند مرتبہ سمجھانے کے بعد اس رکن کے خلاف ایکشن لے۔ تاکہ فورم پر ڈسپلن برقرار رہ سکے۔

(یہ مواد انٹرنیٹ پر مختلف آرٹیکلز سے لیا گیا ہے۔ یہ تحریر 25 فروری 2011ء کو پاک نیٹ پر شائع ہوئی۔)

Advertisements

جواب دیں

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

آپ اپنے WordPress.com اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ /  تبدیل کریں )

Google photo

آپ اپنے Google اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ /  تبدیل کریں )

Twitter picture

آپ اپنے Twitter اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ /  تبدیل کریں )

Facebook photo

آپ اپنے Facebook اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ /  تبدیل کریں )

Connecting to %s

%d bloggers like this: