مستقل مزاج طالب علم کا طریقہ مطالعہ



اگر آپ کسی امتحان کی تیاری کررہے ہیں تو ایک مستقل مزاج طالب علم کا مطالعے کا طریقہ آپ کے کام آسکتا ہے۔

مطالعے کی میز پر بیٹھنے سے پہلے کتاب، نوٹ بک، قلم اور ایک گھڑی کا بندوبست کرلیجئے۔ گھڑی اس لئے کہ کہیں مقرر کردہ وقت سے زیادہ مطالعہ نہ کر بیٹھیں۔ ایک حد سے زیادہ مطالعے سے دماغ پر بوجھ پڑتا ہے۔ اس لئے اس سے گریز کرنا چاہیئے۔ اگر سگریٹ وغیرہ کا شوق رکھتے ہیں تو ایک ڈبی سائیڈ پر رکھ لیں۔ پانی کی بوتل ساتھ رکھیں تاکہ خشک موضوعات پڑھتے ہوئے گلا خشک ہونے کی صورت میں کام آسکے۔

اب مطالعے کا آغاز کریں۔ سب سے پہلے کتاب کے صفحے گن لیں، پھر فہرست پر ایک نظر ڈال کر متعلقہ باب کو پڑھنا شروع کریں۔ پھر اس باب کے صفحات گن لیں۔ اگر یہ باب مشکل لگ رہا ہو تو ایک دو صفحے اگلے یا پچھلے باب سے پڑھ لیں۔ پھر چار پانچ منٹ کا وقفہ کرکے کتاب کے صفحات کو دائیں سے بائیں پلٹنا شروع کردیں۔ بیچ میں کہیں دو تین جملے پڑھ بھی لیں، تا کہ علم میں اضافہ ہو۔ 15، 20 صفحے پلٹنے کے بعد انہی صفحوں کو واپس پلٹنا شروع کردیں۔ اس طرح آپ بور بھی نہیں ہوںگے اور ایک دو صفحے پڑھ بھی لیں گے۔

ہر پانچ منٹ کے بعد گھڑی میں وقت دیکھتے رہیں۔ جیسے ہی ایک نشست کا وقت پورا ہو، کتاب بند کرکے تھوڑا آرام کرلیں۔ اس دوران فیس بک پر اسٹیٹس اپ ڈیٹ کریں، ٹوئٹر پر خبریں پڑھیں، ملکی سیاسی حالات پر اپنی ماہرانہ رائے دیں، حکمرانوں کو کوسیں کہ ملک کو کس نہج پر لے گئے حالانکہ یہ لوگ نہ ہوتے تو ہمارے ملک میں دودھ کی نہریں بہہ رہی ہوتیں۔

پھر تھوڑا باہر کا چکر لگا کر آئیں، کیونکہ ایک ہی جگہ بیٹھنے سے دوران خون پر برا اثر پڑتا ہے اور پڑھائی کے دوران تو دماغ کے پرزے تک ہل جاتے ہیں۔

اس کے بعد بھی اگر وقت بچے تو پھر شروع سے مطالعے کی ہدایات پر عمل کرتے ہوئے مطالعہ دوبارہ شروع کریں۔

خبردار:ایک ماہر، سند یافتہ نالائق اور مستقل مزاجی سے فیل ہونے والے طالب علم کی اجازت اور رہنمائی کے بغیر یہ عمل کرنے کی اجازت نہیں۔ خلاف ورزی کرکے پاس ہونے والا نتائج کا خود ذمہ دار ہوگا۔

Advertisements

3 responses

  1. آپ نے اچھا مزاح لکھا ہے ۔ البتہ شاید اس سے اَن پڑھ والدین کو متاءثر کیا جا سکتا ہے
    http://www.theajmals.com

    1. جناب پڑھے لکھے والدین کو بھی متاثر کیا جاسکتا ہے۔ اگر بندے کی اپنی نیت نہ ہو تو کوئی زبردستی نہیں پڑھا سکتا۔ 🙂

جواب دیں

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

آپ اپنے WordPress.com اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Twitter picture

آپ اپنے Twitter اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Facebook photo

آپ اپنے Facebook اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Google+ photo

آپ اپنے Google+ اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Connecting to %s

%d bloggers like this: